
1 الفصل الاول كان ماسك الموبيل و بيدور علي مربية اطفال علي النت غير الي مشيت و أثناء ما بيدور لاحظ ان بنت عندها 23 سنة وافقت انها تكون مربية لاولاده فا دخلت بعتتله و قالت حضرتك كنت بتدور يا بية علي مربية اطفال انا مربية اطفال
-
اطلق سراح ابينوفمبر 20, 2025
-
فوائد الكوسهنوفمبر 20, 2025
-
40 معتمرانوفمبر 19, 2025
علي كده بقا بقالك كام سنة
بقالي سنة و نص يا باشا
تمام انتي اسمك ايه
اسمي بسمة يا بيه
تمام يا بسمة انا قبلتك هبعتلك عنواني و بكرا من الساعة سابعة الصبح تكوني هنا في الفلة
يا بيه انت عايش في فلة
ايوة و ده عنواني
تمام يا فندم ان شاء الله هكون موجودة بكرا الساعة سابعة الصبح بس حضرتك اسمك ايه يا باشا
اسمي مراد يا بسمة
ماشي سلام يا استاذ مراد عشان انام عشان ماتاخرش الصبح
سلام يا بسمة
و بعديها دخل مراد اوضة ولادة الي كانو تؤام و اولاد
و دماغه صدعت لما عياله كانو بينطو علي السىرير و يرقصوا و يسقفوا و يغنوا و طلع بسرعة برا الاوضة و اخد مسكن للصداع و عياله كانو اسمهم نادر و محمد و كانو عندهم 8 سنين و بعد ما اخد المسكن دخل الاوضة و هو بيتنفس نفس عميق و بعديها دخل الحمام و فتح الدش و خلاه علي مياه ساقعه و بعديها نزل تحت الدش لمده 20 دقيقة و بعديها خرج و لبس البجامة و اترمى علي السىرير و في اقل من 3 دقايق كان راح في النىوم و تاني يوم صحي الساعه 6 الصبح علي المنبه و غير هدومه و نزل دخل اوضة اولاده و لقاهم صاحيين و ماسكين التلفون حط ايده علي وشه بتعب و طلع و قفل الاوضة و الساعه 700 بسمة جت و رنت الجرس و فتح الباب و هي رسمت ابتسامة علي وشها و هي بتقول انا المربية الجديدة يا فندم قالها ادخلي يا بسمة و بعديها لما دخلت قال جهزي الفطار للاولاد دلوقتي و وقت الغدا بتاعهم الساعه 500








