Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخبار

أرجوك بلاش انهارده خطوبتي

الخائڼة كاملة النهارده يوم مش عادي ..يوم خطوبتي على أجمل أنسانه في الدنيا ..خلاص أخيرا بعد تعب وطوا انتظار هنتخطب بتدخل والدتي تصحيني من النىوم _ايه دا يا صلاح..انت صحيت امتى _من بدري يا ست الكل ..أخدت دش وهنزل اعمل كام مشوار كدا وهعدي على الحلاق وبعد العصر هنتحرك من هنا على بيت العروسة
_طيب هحضرلك فطار بسرعة

_لا انا مستعجل..بس ياريت تنجزوا على ما ارجع تكونوا
جاهزين وخصوصا البت هدى ..عارفها بتقعد عشر ساعات قدام المرايا….الله الله الله ..في ايه بس يا ماما ..دا يوم ينفع ټعيطي فيه برضو
_مانت عارف ..انا بزعل اعيط بفرح أعيط والنهاردة اليوم اللي انا مستنياه بقالي سنين
بىوست إيديها ودماغها وانا بقول
_ربنا يخليكي ليا يا أجمل وأحن أم في الدنيا
سلام بقى عشان متأخرش
_مع السلامه يا حبيبي
في الطريق دينا خطيبتي أتصلت بي
_أيوه يا صلاح انت فين
_أيوه يا حبيبتي انا لسه خارج من البيت أهو
هخلص مشوار وهعدي عليكي في الكوافير
_لأ تعالى دلوقتي على طول
_مصممة يعني
_أيوه طبعا ..بسرعة يا صلاح
بعد ساعه كنت وصلت للكوافير
خرجت منه وركبت معي
_يلا سوق
_على فين !!
_اي مكان يا صلاح نتكلم فيه بهدوء
_اي مكان ايه ..وهدوء ايه ..مالك يا دينا في ايه
_في موضوع مهم عايزة اتكلم معاك فيه
_موضوع ايه دا
_هنتكلم هنا في الشارع
_ماشي يا ستي لما نشوف اخرتها
ذهبنا الى كافيه قريب من الكوافير
_ها أيه بقى يا ستي الموضوع
_ما تتكلمي في ايه
انا مش عارفه اقولك ايه
_خير يا دينا انا أبتديت أقلق
_طيب ممكن تهدى
بعصبية قولت لها
_طيب ممكن تتكلمي بقى !!
_حاضر…طبعا انت عارف أنا بحبك أد_أيه
واني بحسد نفسي عليك وبحلم باليوم دا من وقت ما قولتي انك بتحبني
_تمام وبعدين!
_انت كنت سألتني قبل كدا ..في حد في حياتك ولا لأ
_قولتلك انه كان في شخص عرفته قبلك في الجامعة
وحبينا بعض لمدة سنتين ..بس عىلاقتنا انتهت من قبل التخرج بكام شهر ..فاكر
_أيوه وقولتلك ساعتها أنه مش هحاسبك على حاجة قبل ما نعرف بعض ..المهم أنك دلوقت مفيش حد في قلبك
_ايوه فعلا وأنا احترمت دا فيك جدا
أنت حتى مسألتنيش عنه ولا ليه سبنا بعض
_واسأل ليه..المفروض دي حاجة انتهت وملوش لزوم نتكلم فيها
_أنا كنت فاكرة زيك كدا..أنها حكاية وانتهت
لكن للأسف كنت غلطانة
_يعني ايه
_الشخص دا ظهر في حياتي من يومين بالظبط
معرفش ايه فكرة بيا ..وطلب مني أني انهي عىلاقتي بيك
وإلا
يتبع
الخائڼة
يفىضحك يفىضحك بأيه ..أتكلمي
_معرفش
_يعني ايه متعرفيش
_صدقني مش عارفه ..بس اللي اعرفه انه شخص واطي وژبالة وممكن يعمل اي حاجة
_هو مين دا وايه حكايته بالظبط
_حبيبي ممكن توطي صوتك أحنا في مكان عام
_حبيبك..أنتي خليتي فيها حبيبي
_صلاح..انت بتشكك في حبي ليك
_كلامك مش مريحني ..من ساعة ما كلمتيني
_هو أسمه كريم ..انا مكنتش أعرفه وهو أصلا من كلية تانية
مش من كليتي
_واتعرفتوا على بعض إزاي
_كان في حفلة في الجامعة عندنا ..كنت فيها أنا وصحباتي
صاحبه كان حبيب بنت زميلتي ..قعدنا مع بعض بعد الحفلة في كافتيريا في الجامعة واتعرفنا على بعض
أنا كنت رافضة موضوع الإرتباط دا من أساسه
بس هو مع الوقت عرف يقرب مني ..ويحسنني بأهتمام
شعور انا كنت محتاجاة بجد.. كنت شايفه أنه طيب
وذوق جدا وبيخاف عليا وبيهتم بتفاصيل فيا
حببني في نفسي وفي الحياة وفي المذاكرة وبقيت بحضر بانتظام بسببه وكمان بقيت بجيب تقدير
_هايل كملي يا فنانة
_ارجوك أسمعني يا صلاح..أنا عارفه أن الكلام هيدايقك
بس لازم تعرف كل حاجة عشان اكون صريحة معاك
_ماشي ..كملي
_كل دا ومشفتش منه حاجة تخوفني منه او حتى اشك فيه كان محترم جدا لابعد حد..لغاية ما جه يوم وفي بنت شافتني معاه ..كانت تعرف أخت واحدة صاحبتي
راحت
قالتلها

السابق1 من 4
تابع المقال

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock