
انا ليه جار عايش معانا في الشارع بقاله عشر سنين الشهاده لله محترم وفي حاله ومبنشفش منه حاجه وحـ,ـشه لا هو ولا اهل بيـ,ـته ذي ما تقولوا كده في حاله بينزل شغله وبيرجع بلـ,ـيل بس مفيش تدخلات معاه كتيره يا اخواتي في صفحه ازواج لكن سعداء انا الحمد لله بيـ,ـتي وشغلي في نفس الشارع لاني فاتح محل ازاز بيبيع فيه قـ,ـطع الزجاج واهي الدنيا ماشيه
-
اطلق سراح ابينوفمبر 20, 2025
-
فوائد الكوسهنوفمبر 20, 2025
-
40 معتمرانوفمبر 19, 2025
وفي يوم جالي جاري ده يطلب مني ازاز خفيف جدا عايزه في شغل ليه انا معرفش هو شغال في ايه وطبعا حضرتله طلبه واخده ودفع وتمام بس الموضوع ده اتكرر كتير ياخد قيمه عشر لوح ازاز ويدفع تمنهم ويمشي وبعد فترة يجي يطلب غيرهم قولت لما يجلي حدردش معاه اعرف هو بيعمل ايه لاقيته بيقولي اصل انا شغال في دكان بيصنع مطابخ والومنتال وبيحتاج ازاز فقالي انت أولى قولتله كتر الف خيرك بس الصراحه انا مرتحتش عشان الازاز خفيف وبيتكـ,ـسر بسهوله وخـ,ـايف يكون بيغش الناس والله معرفش يا استاذه غاده ايه اللي خلاني امشى وراه في يوم اعرف هو شغال فين وفعلا قفلت الدكان عندي واستنيت اما ينزل ومشيت وراه راح ركب المترو ركبت معاه بس هو مشافنيش لغايه ما نزل في محطه بعيده عن شارعنا خالص كل ده وهو ماسك لوح ازاز واحد وبعدين قعد ع قهوة وأما الدنيا ليـ,ـلة قام مشى وفجأة وهو ماشي جنب العربيات لاقيته مطلع حته حديده وقام
كاسر لوح الازاز وقرب من عربيه كانت معديه جنبه وقعد يعـ,ـيط ويقول الازاز غالى واجيب تمنه منين والغريبه ان العربيه كانت فيها ست نزلت واتاسـ,ـفت وقالت له معلش انا مأختش بالي وهو يعيط ويقولها خبطتيني اعمل ايه دلوقتي تقوم مطلعه مبلغ من العربيه وتديهوله وهو ياخد الفلوس من هنا ويجرى يختفى من هنا انا وقفت اتصد,مت وبلمت وعرفت انه بكده بينـ,ـصب على الناس يجيلي ياخد ازاز رخيص وخفيف وينقي عربيه شيك وفيها ست عشان الستات بتتوتر ويعمل انها خـ,ـبطته والاشاره بتفتح يقوم كاسـ,ـر الازاز هو ويقلبها في فلوس عارف انكم حتقولولي اتأكد حقولكم انا مشيت وراه مرتين ولقيته بيعمل كده انا مش عارف اتصرف ازاي ولا اعمل ايه انا صورته بالموبايل بتاعي بس خـ,ـايف وصعبان عليه مراته وعياله وعايز اخد رايكم على صفحتكم ازواج لكن سعداء اتصرف معاه ازاي أبلغ عنه ولا اكتفي بس اني مبعش ليه ازاز تاني وهو يروح يجيب من غيري وشكله انه كل فتره يغير خطته في النصب لانه مش من كتير بياخد مني داخله كده في سنه وانا اللي كنت فرحان بالبيعه دي واعمل ايه في كل الفلوس اللي اخدتها منه بالله عليكم قولولي اعمل ايه








