
رقيه پحده
-
اطلق سراح ابينوفمبر 20, 2025
-
فوائد الكوسهنوفمبر 20, 2025
-
40 معتمرانوفمبر 19, 2025
معقول الكلام ده يا احمد وطالما واخد الفلوس زي ما محمود ما قال
طالبت بيهم ليه انا مش مصدقه ان ممكن تعمل حاجه زي دي
الام پحده
علشان تبقي تقفي مع احمد قصادنا كويس علشان تعرفي ان هو واحد مش كويس
وانا لو منك مش اقعد معاه يوم واحد زياده
احمد
كلام اي الي انتي بتقوليه ده يا حماتي معقول عاوزه تخربي علي بنتك
انا عارف ان غلط بس الطمع عاماني حقكم عليا
رقيه پحده
هيه كلمه ورد غطاها يا احمد انت هترمي عليا اليمين دلوقتي انا مستحيل اقعد مع واحد غيرك سمعت
الي يقبل علي نفسو فلوس مش فلوسو يقلب عليا اي حاجه
احمد بضيق
خلاص بقا يا رقيه متكبريش الموضوع الي حصل حصل بقا مش معقول تخربي علي نفسك
الام
الكلام ده مقولتلوش لنفسك ليه يا حبيبي لما كل شويه تزل مراتك بيه وقال اي عاوز تطىلقها
وانا مع رقيه انك لازم تتطىلقها لاما والله العظيم هنلففك في المحاكم
والقانون دلوقتي بقا لصالح المراه
احمد
وعلي اي يا حماتي طالما عاوزين كده وبيغين يبقي يفتح الله
وبيروح رامي عليها اليمين وبيمشي
محمود
حاجه تانيه يا ست ام طارق محتاجاها
الام
تسلم يا بني انا مش عارفه لولا انت وجيت قولت ليا الي حصل كنا هنتصرف في المبلغ ده كلو الزاي ربنا يجعلو في ميزان حسناتك يارب
محمود
انا معملتش حاجه وطارق ده وكان ونعم الاخ وهو مكنش بيخبي عني حاجه علشان كده خدني معاه
هستاذن انا بقا
وبيروح واخد بعضو وبيمشي
الام پحده
في اي يا بنت مالك عامله في نفسك كده دي واحد ميستهلش دمعه منك والحمدلله ان غار في داهيه
رقيه
انا بس مصىىدومه مش اكتر معقول احمد يطلع منو كلو ده بس مقولتيش ليا عرفتي الحوار ده الزاي
الحما
هقولك وبدات تفتكر لما محمود جاي علشان يقعد معاها
فلاش باك
محمود
استهدي بالله يا خالتي طارق في مكان احسن من هنا انتي كده بتعذبيه
الحما بدموع
انا مش مصدقه ان اتخطف مني كده يا بني وزاد البال وغطا
لما سلف من احمد فلوس وبيطالبنا بيها كل شويه
وكمان مشي رقيه غضبانه بسبب الفلوس انا مش عارفه الاقيها من فين ولا من فين
محمود
كلام اي الي انتي بتقوليه ده يا خالتي طارق قبل ما يروح اد لاحمد كل فلوسو علي داير مليم ودا كبو كان قدام
—
عيني
الحما
انت بتتكلم بجد يا بني ومتاكد من الكلام ده
محمود
طبعا يا خالتي ولو عاوزاني اجي قدام احمد واحط صوابعي الاتنين قي عينو واكدبو واخليه بقا ينكر ساعتها
الام
بس غريبه يعني يا بني دا العربيه كانت اتقلبت ومكنش موجود فيها الا طارق
انت كنت فين
محمود
ما انا كان معايا عربيتي ولما خلصنا المصلحه مشيت ربنا يرحمك يا طارق انتي متعرفيش انا مش مصدق لحد دلوقتي ان راح
الام
طب خليك واقف معايا لحد ما اكلم الي اسنو احمد واخليه يجي بس اقعد في مكان علشان مش يشوفك
ولما اشوف هيعمل اي
وفعلا حماتي بتكلم احمد الي بتطلبو منو ان يجي وبيحصل الي يحصل
رجوع
وتاتي يوم بلاقي شيماء جايه ليا وبتقول
شيماء
ابسطي يا بت يا سهر كمال خلاص بيجهز الشنطه علشان هيسافر








