Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
أخبار

سلفتي من ساعت جوزها ما سافر

رقيه پحده

معقول الكلام ده يا احمد وطالما واخد الفلوس زي ما محمود ما قال

طالبت بيهم ليه انا مش مصدقه ان ممكن تعمل حاجه زي دي

الام پحده

علشان تبقي تقفي مع احمد قصادنا كويس علشان تعرفي ان هو واحد مش كويس

وانا لو منك مش اقعد معاه يوم واحد زياده

احمد

كلام اي الي انتي بتقوليه ده يا حماتي معقول عاوزه تخربي علي بنتك

انا عارف ان غلط بس الطمع عاماني حقكم عليا

رقيه پحده

هيه كلمه ورد غطاها يا احمد انت هترمي عليا اليمين دلوقتي انا مستحيل اقعد مع واحد غيرك سمعت

الي يقبل علي نفسو فلوس مش فلوسو يقلب عليا اي حاجه

احمد بضيق

خلاص بقا يا رقيه متكبريش الموضوع الي حصل حصل بقا مش معقول تخربي علي نفسك

الام

الكلام ده مقولتلوش لنفسك ليه يا حبيبي لما كل شويه تزل مراتك بيه وقال اي عاوز تطىلقها

وانا مع رقيه انك لازم تتطىلقها لاما والله العظيم هنلففك في المحاكم

والقانون دلوقتي بقا لصالح المراه

احمد

وعلي اي يا حماتي طالما عاوزين كده وبيغين يبقي يفتح الله

وبيروح رامي عليها اليمين وبيمشي

محمود

حاجه تانيه يا ست ام طارق محتاجاها

الام

تسلم يا بني انا مش عارفه لولا انت وجيت قولت ليا الي حصل كنا هنتصرف في المبلغ ده كلو الزاي ربنا يجعلو في ميزان حسناتك يارب

محمود

انا معملتش حاجه وطارق ده وكان ونعم الاخ وهو مكنش بيخبي عني حاجه علشان كده خدني معاه

هستاذن انا بقا

وبيروح واخد بعضو وبيمشي

الام پحده

في اي يا بنت مالك عامله في نفسك كده دي واحد ميستهلش دمعه منك والحمدلله ان غار في داهيه

رقيه

انا بس مصىىدومه مش اكتر معقول احمد يطلع منو كلو ده بس مقولتيش ليا عرفتي الحوار ده الزاي

الحما

هقولك وبدات تفتكر لما محمود جاي علشان يقعد معاها

فلاش باك

محمود

استهدي بالله يا خالتي طارق في مكان احسن من هنا انتي كده بتعذبيه

الحما بدموع

انا مش مصدقه ان اتخطف مني كده يا بني وزاد البال وغطا

لما سلف من احمد فلوس وبيطالبنا بيها كل شويه

وكمان مشي رقيه غضبانه بسبب الفلوس انا مش عارفه الاقيها من فين ولا من فين

محمود

كلام اي الي انتي بتقوليه ده يا خالتي طارق قبل ما يروح اد لاحمد كل فلوسو علي داير مليم ودا كبو كان قدام

عيني

الحما

انت بتتكلم بجد يا بني ومتاكد من الكلام ده

محمود

طبعا يا خالتي ولو عاوزاني اجي قدام احمد واحط صوابعي الاتنين قي عينو واكدبو واخليه بقا ينكر ساعتها

الام

بس غريبه يعني يا بني دا العربيه كانت اتقلبت ومكنش موجود فيها الا طارق

انت كنت فين

محمود

ما انا كان معايا عربيتي ولما خلصنا المصلحه مشيت ربنا يرحمك يا طارق انتي متعرفيش انا مش مصدق لحد دلوقتي ان راح

الام

طب خليك واقف معايا لحد ما اكلم الي اسنو احمد واخليه يجي بس اقعد في مكان علشان مش يشوفك

ولما اشوف هيعمل اي

وفعلا حماتي بتكلم احمد الي بتطلبو منو ان يجي وبيحصل الي يحصل

رجوع

وتاتي يوم بلاقي شيماء جايه ليا وبتقول

شيماء

ابسطي يا بت يا سهر كمال خلاص بيجهز الشنطه علشان هيسافر

تابع المقال

مقالات ذات صلة

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock